tiistai 18. elokuuta 2015

Kauan odotettu kihlasormus

Nyt on pakko päästä hehkuttamaan, se on vihdoin täällä!
kihlasormus silvan valkokulta timanttiKIHLASORMUKSENI!
Kosiessaan Matias oli jo hankkinut meille molemmille sormukset, mutta ei ollu varma siitä, minkä kokoinen minun sormukseni pitäisi olla joten otti liikeestä löytyvän koon ja kosi minua sillä. Seuraavana päivänä piti sitten lähteä kultasepänliikkeeseen tilaamaan kyseinen sormus oikean kokoisena. Voi sitä luopumisen tuskaa kun minun piti heti luopua juuri saamastani sormuksesta, joka oli juuri sellainen kuin olin toivonut ja johon rakastuin ensi silmäyksellä!
kihlasormus silvan timantti
Sain kultasepänliikkeestä tiedon, että voisin noutaa sormukseni tiistaina 18.8. klo 16. Intoilin asiasta työkavereille koko päivän ja lähdin jo kolmelta töistä, vaikka junamatka perille kultasepänliikkeelle kestää vain viisitoista minuuttia. Yritin hetken aikaa käydä hoitamassa muita asioita mutta keskittyminen tuntui kokoajan eksyvän muualle. Siellä minä sitten olin, puoli neljältä hakemassa sormustani. Myyjä haki sen kaapista ja se oli juuri sellainen kuin muistinkin: oikean kokoinen ja aivan ihana!

Sormukseni on valkokultainen sormus, jossa on viisi timanttia rivissä. Sormus on juuri sellainen jota olen itsekin katsellut ja parempaa en olisi voinut toivoa! Se on juuri minun näköinen :) Olin toki Matiakselle joskus näyttänyt millaisen sormuksen mahdollisesti haluaisin, mutta en silti olisi ikinä uskonut että hän onnistuu valinnassa näin hyvin! Nyt kihlauskin ehkä varsinaisesti konkretisoituu itselle, kun sain sormuksen sormeeni.
kihlasormus silvan timantti
Matiaksen sormus on myös valkokultaa, ja mielestäni todella tyylikäs. Sen Matias valitsi kokonaan itse, mikä on tottakai ainoastaan reilua, hänhän sitä käyttää. Mielestäni sormuksemme sopivat myös kauniisti yhteen.

Sormus on luonnossa vielä paljon kauniimpi kuin kuvissa, ja se on minulle juuri täydellinen! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti